Regulamin

§ 1
  1. Witryna serwisu WAPART, znajdująca się na stronie internetowej pod adresem http://www.WAPART.pl umożliwia dokonywanie zamówień zdjęć za pośrednictwem Internetu
  2. Usługi fotograficzne polegają na wykonaniu wydruków na papierze fotograficznym  z plików cyfrowych przesłanych Internetem za pośrednictwem PANELU ZAMÓWIENIA ON-LINE (znajdujacego się po prawej części serwisu) na stronie www.wapart.pl.
  3. Usługi fotograficzne mają odpłatny charakter i wykonywane są przez wykonawcę w momencie opłacenia zlecenia przez klienta (przelew na  konto w mBANK lub przez serwis platnosci.pl). Aktualny cennik usług dostępny jest po dokonaniu wyboru materiału do druku.
  4. Użytkownikiem internetowego punktu usług fotograficznych (dalej Użytkownik Serwisu) jest osoba fizyczna, która skończyła 18-sty rok życia, posiada pełną zdolność do czynności prawnych (Osoby fizyczne korzystające z Serwisu muszą być osobami pełnoletnimi, lub w przypadku osób niepełnoletnich, które ukończyły 13 rok życia – działać na podstawie zgody rodziców albo prawnych opiekunów.), akceptując przy tym regulamin na stronie www.wapart.pl, a celem zlecenia wykonania usług fotograficznych.
  5. Ceny usług znajdujących się na tej witrynie są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
§ 2

Wymgania techniczne systemu komputerowego Użytkownika niezbędne do korzystania z Serwisu:

  1. Procesor: 400 MHz
  2. Karta graficzna: 16 MB, rozdzielczość 1024×768
  3. Pamięć RAM: 256 MB
  4. Przegądarka:
    • Internet Explorer 7.0 lub nowsza
    • Firefox 1.5 lub nowsza
    • Opera 9.0 lub nowsza
    • Cookie: Włączona obsługa cookies
    • JavaScript: Włączona obsługa JavaScript
§ 3

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zamówień jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza rejestracyjnego zawartego w panelu zamówienia on-line. Dane rejestracyjne są domyślnymi danymi do wysyłki wydruków, więc prosimy o staranne wypełnienie formularza rejestracyjnego. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionymi formularzami rejestracyjnymi nie będą rozpatrywane.

§ 4

W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia (np. wycofanie z produkcji materiału do druku, awaria maszyny i inne nieprzewidziane okoliczności), wykonawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Wykonawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usług fotograficznych w przypadku przesłania zdjęć zawierających treści zabronione przez prawo. W przypadku otrzymania tego rodzaju zdjęć wykonawca niezwłocznie zawiadomi organy ścigania.

§ 5

Złożenie zlecenia w serwisie wapart oznacza wyrażenie zgody przez zlecającego na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby wykonania usługi i realizacji zamówienia oraz na akceptację regulaminu świadczenia usług internetowych.

§ 6

Użytkownik Serwisu odpowiedzialny jest za prawidłowe przygotowanie pliku cyfrowego do wydruku na drukarce wielkoformatowej EPSON 9900. Jakość zdjęć jest ściśle związane z parametrami pliku. Wykonawca nie ingeruje w przysłane pliki cyfrowe. Akceptowane pliki cyfrowe przez wykonawcę to pliki z rozszeżeniem .jpg, .jpeg, .tiff.  W przypadku innych plików zaleca się skontaktować z Wykonawcą. Prawidłowe przygotowanie zdjęcia w formacie cyfrowym jest obowiązkiem Użytkownika Serwisu.

§ 7

Zlecenia złożone przez Użytkowników Serwisu nie opłacone w terminie 7 dni od dnia złożenia zostaną automatycznie skasowane.

§ 8

Zamówione wydruki zostaną wysłane na adres podany przez zlecającego w czasie rejestracji.

§ 9

Czas realizacji Uzależniony jest od czasu pojawienia się przelewu na naszym koncie oraz czasu dostarczenia przesyłki. Może on wynieść od 1 do 7 dni roboczych (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Za opóźnienia w dostawie wynikających z winy firm kurierskich, wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.

§ 10

Towar wysyłamy Pocztą Polską jako paczkę priorytetową lub kurierem po wskazaniu tej opcji przez zamawiajacego. Zdjęcia najczęściej trafiają do klienta pod wskazany adres w całej Polsce po 1-3 dniach roboczych od nadania przesyłki. Za opóźnienia zwązane z przesyłką paczki serwis Wapart nie bierze odpowiedzialności.

§ 11

Przy zamówieniu powyżej 300 zł koszty wysyłki pocztą – list priorytetowy pokrywa firma.

§ 12

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci faktury na osobę fizyczną lub faktury VAT. W związku ze zmianą zasad wystawiania faktur, jakie wprowadziło rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 1 maja 2004r.), które dostosowuje polskie przepisy do przepisów Unii Europejskiej, nie jest wymagany podpis nabywcy na fakturze VAT. Dzięki temu ulega uproszczeniu proces nabywania towarów w naszym sklepie, gdyż nie musimy wymagać od naszych klientów upoważnienia do wystawienia faktury bez podpisu czy też prosić o odesłanie podpisanej kopii.

§ 13
  1. Reklamacje w zakresie jakości wydruków można składać pocztą elektroniczną na adres info@wapart.pl w czasie 10 dni od odebrania przesyłki.
  2. Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w czasie jak najkrótszym nie dłuższym niż 14 dni i powiadomić reklamującego o wyniku reklamacji.
  3. Reklamacje w zakresie transportu paczek prosimy składać na Poczcie Polskiej lub u kuriera. Jeżeli opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub zniszczone należy w miejscu odbioru przesyłki sporządzić protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń oznacza brak podstaw do reklamacji.
  4. Wykonawca nie uwzględnia reklamacji z tytuły odpowiedzialności za szkody poniesione przez użytkownika spowodowane zagrożeniami w sieci np. włamaniami do sieci, przejęcia haseł przez osoby trzecie, wirusy itp.
§ 14
  1. Wszystkie dane przesyłane przez klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku. „o ochronie danych osobowych”. Dane gromadzone przez naszą firmę są wykorzystywane jedynie w celach koniecznych do realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych naszej firmy i nie będą udostępniane firmom i osobom trzecim.
  2. Gwarantujemy także, iż bez Państwa zgody nie będziemy wysyłać żadnych materiałów marketingowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą „o świadczeniu usług drogą elektroniczną” z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
  3. Zgodnie z ustawą klienci serwisu internetowego wapart mają prawo do wglądu w swoje dane, oraz do ich poprawiania.
§ 15

Ceny prezentowane na stronie www.wapart.pl mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

§ 16

Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić skuteczną ochronę prywatności użytkownikom serwisu, nie bierze jednak odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z umyślnych ingerencji w Serwis osób trzecich. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy  o kontakt z nami.

§ 17

Skorzystanie z oferty serwisu WAPART jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.


taxiberlin24